måndag 14 mars 2016

Godsaker

Det blev en helt okej helg! Jag fick pluggat en del, även ok jag skulle behövt få gjort ännu mer. Utöver plugget hade jag det bara bra: På fredagen såg jag som sagt på film med pappa och åt god mat, på lördag kväll var jag och Benjamin hos mig, kollade på Better call Saul, Kill Bill (Vol. 1) och åt massa gott. 

På söndagen (igår) åt vi go'-frukost med hembakt till kaffet och kollade på tv. Sedan åkte vi till honom. Även där fick vi gott att äta (det var ju ändå helg), vilket gav mig lite tröst över faktumet att jag behövde plugga medan han kunde ta det lugnt och spela.. När vi var klara med det avslutade vi iaf kvällen på bästa sätt med filmmys (till Kill Bill Vol. 2)!

I morse var jag uppe med tuppen igen.. Benjamin åkte till skolan typ en timme tidigare än jag, så jag sov ganska lätt mellan dess och att det var dags att gå upp. Jag fixade i ordning mig rätt snabbt så jag åkte till skolan i god tid, god nog för att hinna köpa en fralla på vägen dit!

Idag blir det samhällskunskapsplugg inför muntlig presentation imorgon. Så tråkigt.
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar