lördag 12 mars 2016

Fröken Effektiv

Lördag, äntligen! Idag har jag ätit en lång frukost med mor och far, tjötat och druckit kaffe. Efter det pluggade jag lite fysik, måste ta mig igenom uppgifterna igen innan provet på torsdag! Förutom det har jag bl.a. städat, ätit en gigantisk kladdkaksmuffin med smälta marshmallows på och kollat youtubeklipp. Senare ska jag träffa Benjamin, men tills dess blir det nog att spela och sjunga eller rita en stund!


Igår (fredag) var jag hemma hela kvällen, efter att jag åkt förbi stan och inhandlat en ny mascara och ett sånt där bivax läppbalsam. Vid 18.18 skickade jag in min hemtenta i Biologi och var glad att kunna pusta ut lite, trots att veckan som kommer lär bli ännu mer hektisk än den som varit. Efter det såg jag och pappa på Hercules, inte min favorit från Disney utan den otecknade med The Rock. Den var helt okej, inget speciellt åt något håll. Efter filmen var jag jättetrött och gick och lade mig. Ja, jag lade mig riktigt tidigt igår, som vanligt utmattad efter skolveckan med tidiga uppvaknanden och lite fritid. Nu är det bara en jobbig vecka kvar och sedan blir det lugnare tempo ett tag, skönt!

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar