onsdag 9 mars 2016

Ångestmorgon

Hej! Idag gick jag upp tidigt och åkte på studiebesök till Naturhistoriska med klassen. Jag var väldigt nervös innan eftersom jag känner ett stort obehag inför uppstoppade djur. Som tur var gick det relativt smärtfritt förbi, då det inte var alls som jag mindes det på muséet, och guidningen gick ganska fort. Trots att det känns bra att jag kunde genomföra det, var det ingen dans på rosor, och jag kommer aldrig, någonsin, sätta min fot där igen om jag inte måste. 

Efter studiebesöken fortsatte jag till centrum där jag köpte med lunch och en fralla (färdkost haha!) och åkte hem. Sen slet jag med matten länge men utan någon riktigt framgång. Jag tycker faktiskt vi har alldeles för mycket att göra per vecka. Jag hoppas det gynnar sig.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar