fredag 18 mars 2016

1,5

Hej hej! Gårdagen var lyckad (bortsett från provet då kanske...)! Innan jag börjar berätta om den vill jag bara nämna "det absolut viktigaste med dagen", nämligen att jag premiär-bar massa nya kläder i vårens anda: adidasskorna, bomberjackan, en av de nyare kjolarna och till det min nya vinröda halvpolo. Så kul att få inviga allt! Okej, låt oss fortsätta med min dag haha:

Vi tyckte inte att en (ett och ett...) halvårsdag var supermycket att fira, men ville ändå göra något litet, så... Efter skolan tog jag första bästa buss in till stan där jag träffade Benjamin på vårt vanliga sushiställe. Vi åt där och fortsatte sedan vidare till ett café där vi beställde kaffe och en supergod choklad/hallon-muffin med maräng-kräm ovanpå. Tror egentligen inte att ni behöver ett bekräftande av saken, men det var otroligt gott! Vi satt där en stund och bara hade det trevligt, innan vi köpte med oss en sån där färskpressad juice från Naked Juice Bar och åkte hem!
Vi sov hos mig, men innan det var dags för sömn tog vi oss igenom nästan tre filmer: Först Jackie Brown (det var första gången jag såg den faktiskt), sedan en del av Mean Girls, och sist men inte minst, Inglourious Basterds. Riktigt bra filmer alla tre!

Ja, det var en riktigt mysig eftermiddag och kväll, och som ni säkert förstått är jag nöjd och glad! 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar