onsdag 24 februari 2016

Work work work

Hej på er! Nu är det onsdag och schemafri dag. Jag ligger för tillfället i soffan, kollar Youtube, dricker kaffe och försöker ta mig ur matkoman jag försatt mig i. 
Igår var det skola som vanligt och efter den och en snabb mellanlandning hemma, åkte jag till Benjamin. Jag sov där och vi var uppe ganska sent, för jag hjälpte honom att plugga inför ett prov. Måste faktiskt säga att vi var duktiga, vi fick mycket gjort! Mitt eget plugg fick vänta till idag, och det var mer än jag trodde. Matten var ganska svår denna veckan (nya metoder) och det andra kändes bara jobbigt på något sätt, men jag ska kämpa på lite till så blir det förhoppningsvis klart innan helgen! 

Btw; Det blir ingen dans för mig idag för det var knappt någon som skulle gå och jag behövde ju ändå plugga. Tråkigt. :(

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar