torsdag 18 februari 2016

Kjolar

Inget säger väl ledighet som att sitta obekvämt, iklädd hoodie framför ointressanta youtubevideos? Det är åtminstone det jag gör nu. Förutom det är kvällen inte så fartfylld, jag har mest tagit det lugnt.

...Jag har dock inte suttit vid datorn hela dagen! Förut var jag i stan, på jakt efter en mockakjol och kanske en jeanskjol. Det var ont om (snygga) sådana, men jag hade tur i oturen och fick med mig två helt andra kjolar hem: En svart, lite utsvängd och en tightare med ett svartvitt rutmönster. Båda var korta och ganska tunna, perfekt för våren! (Om den kommer någon gång dvs) 
När jag strosat runt ett par timmar köpte jag med sushi hem till Benjamin, så vi kunde äta tillsammans. Lite senare följde jag med honom på lite ärenden, bl.a. till frisören, och efter det var vi hos mig en stund innan han skulle gå för att möta upp en kompis. Mysigt att träffas!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar