lördag 20 februari 2016

Hos en vän, utan en vän

Hej! Jag sitter just nu och hoppas på att mitt hår ska hinna torka lite mer innan jag ska bege mig ut i kylan om en halvtimme. Jag ska på filmkväll hos Gustav, vilket förmodligen kommer vara värt lite stelt hår! Det var längesen nu, så det ska bli jättekul att träffa alla killarna!

Helgen har varit bra hittills. Igår (fredag) var jag med Benjamin, som kom hit under torsdag natt. Vi började dagen med amerikanska pannkakor och sedan passade vi hunden (som vi haft här under veckan) en stund, medan de andra var iväg. Det var mysigt, vi tog en liten promenad och så! Senare kollade vi på film och fikade, och efter det körde jag hem honom. 
På kvällen åkte jag hem till Alexandra där Amanda och Emelie sjöng Disney Sing it för full hals. Alexandra var dock inte där, för hon hade åkt till sin kille. Familjen var inte heller där, utan det var bara Emelie och Amanda hemma. När hon [Alexandra] hade gått hade hon nämligen sagt att de kunde stanna, så jag ryckte precis som dem på axlarna och började plocka fram mickar. Vi bytte ut sångspelet mot Guitar Hero, som var mycket svårare än jag mindes det. (Jag sög, men det var kul ändå) Vi drack lite cider och efter en stund, när Amanda gått, poppade vi en påse popcorn och sjöng med till gamla godingar tills rösterna svek oss. Riktigt kul, det var en bra kväll!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar