söndag 17 januari 2016

Räddade

Hej på er, jag kommer med goda nyheter! Som jag har berättat tidigare, blev jag förra veckan av med ca 200 av mina semesterbilder och lämnade in mitt minneskort i hopp om att kunna rädda dem. Idag fick jag tillbaka kortet med de flesta av bilderna återställda. Så skönt! En del är tyvärr borta fortfarande, och gick alltså inte att rädda, men de viktigaste är kvar, så jag är jätteglad över det. Eftersom bilderna är här sitter jag nu och fixar lite med dem, det kommer alltså komma upp fler här på bloggen inom kort. 
Idag har jag varit riktigt förkyld, och jag förstår verkligen inte var förkylningen kommer ifrån. Jag som håller mig inne så mycket liksom? I övrigt har dagen varit helt okej, ganska slapp. Benjamin kom hit och sov här igår kväll/natt och vi har typ sovit hela förmiddagen. När han gått kom Emelie hit och vi bara var, rensade ur min garderob lite och kollade på gamla hemska videos, haha. 

Igår var jag i skolan, efter den bästa sömn jag fått på evigheter. På eftermiddagen tog jag en solotripp in till stan där jag hittade lite fina underkläder och en eyeliner. Kvällen spenderades också i ensamhet (tills Benjamin kom) med en halvdan serie och B&J. Ensam är stark. Haha, nej, men det var trevligt faktiskt!

Nu ska jag återgå till mitt photoshopande! 
Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar