lördag 23 maj 2015

Tillbaka i Sverige

Hej på er! Nu är jag hemma efter den fem dagars långa Polen-resan. Jag fick ett mycket bra välkomnade igår i form av en väldigt lång kram följd av en mycket bra kväll, med chips, massor av godis, läsk, film, (en ny asbra) serie, pizza, SÖMN och massa kärlek! Jag spenderade givetvis dagen/kvällen med med Benjamin, som sov här inatt. Jag fick verkligen sova ut, för vi vaknade inte förrän halv fyra, haha!

Hur resan var, vad vi gjorde och vad jag tyckte och tänkte om saker och ting, kommer komma upp under dagen eller i veckan. (jag började förbereda lite inlägg på bussresan hem) Även bilder kommer komma upp snart! Jag ska sätta mig coh fixa så många jag kan/hinner/orkar nu och det kommer förmodligen bli ett album på Facebook av dem, men det kommer komma många på bloggen också såklart!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar